Ανατρέξτε στην Πολιτική αποστολής για λεπτομέρειες.
Αρχεία: FAQs
Υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις για διεθνή παράδοση;
Η αποστολή είναι εντελώς δωρεάν. Δεν καταβάλλεται τελωνειακός/φόρος επί των πωλήσεων κατά την παράδοση των εμπορευμάτων.
Πώς μπορώ να βρω την παραγγελία μου;
Αφού τοποθετήσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον αριθμό παραγγελίας σας και τις λεπτομέρειες της αγοράς σας.
Πόσο διαρκεί η επεξεργασία της παραγγελίας;
Όλες οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.
Πώς μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Επεξεργαζόμαστε τις παραγγελίες μας πολύ γρήγορα και, δυστυχώς, συνήθως δεν μπορούμε να κάνουμε αλλαγές μετά την υποβολή μιας παραγγελίας για περισσότερες από 24 ώρες. Ωστόσο, εάν παρατηρήσετε αμέσως το λάθος, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση [email protected] για να δούμε αν μπορεί να γίνει κάποια τροποποίηση.
Τι συμβαίνει εάν η παραγγελία μου επιστραφεί στον αποστολέα;
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας επιστραφεί στον αποστολέα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email στην ίδια διεύθυνση email που δόθηκε κατά το ταμείο. Εάν διαπιστώσετε ότι ο σύνδεσμος παρακολούθησης αναφέρει ότι η παραγγελία σας επιστρέφεται στον αποστολέα, στείλτε μας νωρίτερα ένα email στη διεύθυνση [email protected] και αφήστε το γνωρίζουμε για να μπορέσουμε να εξετάσουμε […]
Γιατί δεν έλαβα email επιβεβαίωσης;
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τον φάκελο Ανεπιθύμητα, Ανεπιθύμητα ή Προσφορές σε περίπτωση που το email παραδόθηκε εκεί αντί για τα εισερχόμενά σας. Για να να διασφαλίσετε περαιτέρω ότι θα λάβετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης, μπορείτε να προσθέσετε τη διεύθυνση [email protected] στη λίστα του ασφαλούς αποστολέα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα ληφθεί η επιβεβαίωσή […]
Τι γίνεται αν η παραγγελία μου έχει κλαπεί;
Εάν έχετε λόγους να υποψιάζεστε ότι το πακέτο σας έχει κλαπεί (για παράδειγμα, εάν η κατάσταση της παραγγελίας σας είναι “Παράδοση” αλλά δεν το λάβατε ποτέ), πρέπει να περιμένετε 5 ημέρες. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, η κατάσταση μπορεί να αλλάξει ή ένα πακέτο που παραδόθηκε εσφαλμένα μπορεί να επιστραφεί στον αποστολέα. Εάν αυτό δεν συμβεί, πρέπει να υποβάλετε μια αναφορά στην […]
Τι πρέπει να κάνω αν λάβω ένα ελαττωματικό ή λανθασμένο προϊόν;
Εάν πιστεύετε ότι λάβατε ένα ελαττωματικό, κατεστραμμένο ή εσφαλμένο προϊόν, στείλτε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο του προϊόντος και μια σύντομη επεξήγηση του ελαττώματος στο [email protected]. Επίσης, χρειαζόμαστε τη φωτογραφία του αριθμού παρακολούθησης στο ίδιο το πακέτο, ώστε να μπορέσουμε να το εξετάσουμε αμέσως.
Ποια είναι η πολιτική επιστροφής και επιστροφής χρημάτων σας;
Δεχόμαστε επιστροφές αχρησιμοποίητων αντικειμένων εντός 30 ημερών από την παράδοση. Εάν επιθυμείτε να προχωρήσετε περαιτέρω και να επιστρέψετε ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας σας, επισκεφτείτε την Επιστροφή & Πολιτική επιστροφής χρημάτων εδώ και, στη συνέχεια, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] με τον αριθμό παραγγελίας σας. Περιπτώσεις επιστροφών με τύψεις αγοραστών, όπως ένα αντικείμενο που δεν […]