Γενικές Ερωτήσεις
Δεχόμαστε επιστροφές αχρησιμοποίητων αντικειμένων εντός
30 ημερών από την παράδοση. Εάν επιθυμείτε να προχωρήσετε περαιτέρω και να επιστρέψετε ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας σας, επισκεφτείτε την Επιστροφή & Πολιτική επιστροφής χρημάτων
εδώ και, στη συνέχεια, επικοινωνήστε μαζί μας στο
[email protected] με τον αριθμό παραγγελίας σας. Περιπτώσεις επιστροφών με τύψεις αγοραστών, όπως ένα αντικείμενο που δεν ταίριαζε, δεν του άρεσε το χρώμα/ποιότητα, παραγγέλθηκε κατά λάθος, αγοράστηκε κάπου αλλού κ.λπ., θα αντιμετωπίζονται ξεχωριστά.
Μπορείτε να δείτε τις καλύτερες προσφορές μας στην κεντρική σελίδα του
www.ortorex.gr. Προσφέρουμε μια σειρά από εποχιακές προσφορές καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Αν έχετε κωδικό, απλώς πληκτρολογήστε τον στο ταμείο για να λάβετε έκπτωση στην αγορά σας.
Μπορείτε να αφήσετε ένα μήνυμα στο
+308000000200 από τις 9 π.μ. EST έως τις 5 μ.μ. EST ή στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση
[email protected]. Απαντάμε σε όλα τα αιτήματα πελατών εντός
24 ωρών τις εργάσιμες ημέρες.
Ερωτήσεις μαξιλαριού αφρού μνήμης Ortorex
Έχετε 30 νύχτες για να ερωτευτείτε το μαξιλάρι Ortorex. Δεν το αγαπάτε; Απλά επικοινωνήστε μαζί μας και θα οργανώσουμε την πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας.
Το γέμισμα του μαξιλαριού είναι ένας ιξωδοελαστικός αφρός πολυουρεθάνης, γνωστός και ως αφρός μνήμης.
Ναι, ο αφρός μνήμης είναι ασφαλής. Η EPA έχει χαρακτηρίσει τον αφρό μνήμης μη τοξικό και οι πολλαπλές μελέτες έχουν δείξει ότι ο αφρός μνήμης δεν προκαλεί προβλήματα υγείας. Σε αντίθεση με πολλά άλλα υλικά, ο αφρός μνήμης είναι υποαλλεργικός και χωρίς κοριούς.
Δεν είναι απαραίτητο. Ωστόσο, αν θέλετε να εξατομικεύσετε το μαξιλάρι σας με μια διαφορετική μαξιλαροθήκη, εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς.
Το εξωτερικό κάλυμμα πλένεται πλήρως στο πλυντήριο και είναι ασφαλές για στεγνωτήριο. Ο πυρήνας καθαρίζεται μόνο τοπικά. Μετά το πλύσιμο το τοποθετείτε επίπεδα να στεγνώσει.
Ερωτήσεις Παραγγελίας
Εάν έχετε λόγους να υποψιάζεστε ότι το πακέτο σας έχει κλαπεί (για παράδειγμα, εάν η κατάσταση της παραγγελίας σας είναι "Παράδοση" αλλά δεν το λάβατε ποτέ), πρέπει να περιμένετε 5 ημέρες. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, η κατάσταση μπορεί να αλλάξει ή ένα πακέτο που παραδόθηκε εσφαλμένα μπορεί να επιστραφεί στον αποστολέα.
Εάν αυτό δεν συμβεί, πρέπει να υποβάλετε μια αναφορά στην αστυνομία εντός 5 ημερών από την ενημέρωση κατάστασης. Στείλτε ένα αντίγραφο της αναφοράς της αστυνομίας και τον αριθμό αναφοράς της αστυνομίας που έχει εκχωρηθεί σε εμάς ώστε να εξετάσουμε την υπόθεσή σας. Η παραποίηση αναφορών θα έχει νομικές συνέπειες.
Αφού τοποθετήσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον αριθμό παραγγελίας σας και τις λεπτομέρειες της αγοράς σας.
Επεξεργαζόμαστε τις παραγγελίες μας πολύ γρήγορα και, δυστυχώς, συνήθως δεν μπορούμε να κάνουμε αλλαγές μετά την υποβολή μιας παραγγελίας για περισσότερες από 24 ώρες. Ωστόσο, εάν παρατηρήσετε αμέσως το λάθος, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση
[email protected] για να δούμε αν μπορεί να γίνει κάποια τροποποίηση.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας επιστραφεί στον αποστολέα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email στην ίδια διεύθυνση email που δόθηκε κατά το ταμείο. Εάν διαπιστώσετε ότι ο σύνδεσμος παρακολούθησης αναφέρει ότι η παραγγελία σας επιστρέφεται στον αποστολέα, στείλτε μας νωρίτερα ένα email στη διεύθυνση
[email protected] και αφήστε το γνωρίζουμε για να μπορέσουμε να εξετάσουμε σωστά το ζήτημα.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τον φάκελο
Ανεπιθύμητα, Ανεπιθύμητα ή Προσφορές σε περίπτωση που το email παραδόθηκε εκεί αντί για τα εισερχόμενά σας.
Για να να διασφαλίσετε περαιτέρω ότι θα λάβετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης, μπορείτε να προσθέσετε τη διεύθυνση
[email protected] στη λίστα του ασφαλούς αποστολέα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα ληφθεί η επιβεβαίωσή σας αποστέλλεται σε έναν από αυτούς τους φακέλους.
Εάν έχετε ελέγξει αυτούς τους φακέλους και εξακολουθούν να λείπουν,
επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να βοηθήσω.
Όλες οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.
Εάν πιστεύετε ότι λάβατε ένα ελαττωματικό, κατεστραμμένο ή εσφαλμένο προϊόν, στείλτε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο του προϊόντος και μια σύντομη επεξήγηση του ελαττώματος στο
[email protected]. Επίσης, χρειαζόμαστε τη φωτογραφία του αριθμού παρακολούθησης στο ίδιο το πακέτο, ώστε να μπορέσουμε να το εξετάσουμε αμέσως.
Ερωτήσεις Πληρωμής
Δεχόμαστε πληρωμές μέσω PayPal και με όλες τις μεγάλες πιστωτικές κάρτες, συμπεριλαμβανομένων των Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit και Visa Electron (Ηνωμένο Βασίλειο).
Παρακαλούμε να έχετε υπόψη σας τα πιθανά τέλη για διασυνοριακές συναλλαγές.
Οι πληρωμές μπορούν να απορριφθούν για διάφορους λόγους. Εάν αισθάνεστε ότι η κάρτα σας απορρίφθηκε κατά λάθος, παρακαλείστε να κάνετε άλλη μια παραγγελία μέσω της ιστοσελίδας μας και να βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση είναι σωστή.
Επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε και προσθέστε τα στο καλάθι αγορών. Ελέγξτε το περιεχόμενο του καλαθιού αγορών σας πριν προχωρήσετε στο επόμενο βήμα. Συμπληρώστε τα απαιτούμενα πεδία με τις πληροφορίες που θα μας επιτρέψουν να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας. Επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής, εισάγετε τα στοιχεία πληρωμής και επιβεβαιώστε την αγορά. Θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας και θα περιέχει τις βασικές πληροφορίες σχετικά με αυτήν. Παρακαλούμε κρατήστε αυτό το email για μελλοντική αναφορά μέχρι να παραλάβετε το πακέτο σας.
Με την πρόσβαση, την αγορά ή τη χρήση οποιουδήποτε μέρους της ιστοσελίδας Ortorex.gr, συμφωνείτε με όλες τις πληροφορίες που παρατίθενται σε αυτή τη σελίδα Συχνές Ερωτήσεις, καθώς και με τις πολιτικές μας.